reklama

Alice Cooper v Bratislave - Fiasko organizátora

Predstavte si, že idete na koncert obľúbenej kapely a kôli chybe organizátora stojíte v hodinovej rade a koncert nestihnete. Organizátor Octopus Promotion priznáva svoju chybu, ale ponúka len smiešnu reparáciu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Dňa 15 september 2019 vystúpil v Incheba Expo Arena Bratislava legendárny spevák Alice
Cooper. Show zožala len pozitívne články v slovenských rockovych mediách a čitatelia by mohli mať pocit, že to bol bezchybný zážitok.

Obrázok blogu

Ja osobne som bol na tomto koncerte a som prekvapený, že nikto nenapísal ani paragraf kritiky na organizátora podujatia Octopus Promotion (Seahorse promotion, s.r.o.), ktorý nezvládol situaciu pred vstupom do areálu.

Harmonogram podujatia mal byt nasledovný: 19:00 otvorenie dverí do areálu, 20:00 predkapela Black Stone Cherry, 20:45 koniec vystúpenia Black Stone Cherry. 21:15 vystúpenie Alice Cooper.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Problem je ale v tom, že organizátor dal iba 6 pracovníkov (dvoch na horný vstup do haly na sedenie, štyroch na spodný vstup do haly na státie) na kontrolu tašiek pre 3300 návštevníkov. Pred areálom sa vytvorili hodinové fronty ludí ktoré pokračovali cez celé parkovisko.

Alice Cooper Bratislava 2019 - hodinové rady ľudí až na parkovisko koli zlemu manažmentu organizátora Octopus Promotion
Alice Cooper Bratislava 2019 - hodinové rady ľudí až na parkovisko koli zlemu manažmentu organizátora Octopus Promotion 

Ja osobne som bol v "rýchlejšej rade" do haly C na státie a našej rade to trvalo cez 60 minút dostať sa do vnútra. S manželkou sme sa postavili do radu 19:20 a kým sme sa dostali na naše miesta, bolo 20:30. Predkapela Black Stone Cherry hrala už len 15 minút.


Tak si poviete: "Aký je problém, veď je to iba predkapela". Pre kontext kapela Black Stone Cherry nie je nijaká garážová skupina stredoškolských detí zo záhoria, čo začali hrať na nástrojoch pred rokom. Založení v roku 2001 v Kentucky USA sa vypracovali na jedného z najlepších stoner-rock interpretov na svete. Dostali sa s viacerými hitmy do top rebríčkov rockovych (aj pop) hitparád skladbami, ako White Trash Millionaire, Me and Mary Jane, Cheaper To Drink Alone.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja osobne nie som fanúšik Alice Cooper. Rád si ho vypočujem, ale nie je v top zozname mojich obľúbených interpretov. Osobne by som na jeho koncert nešiel. Avšak predkapela Black Stone Cherry je jedna z mojich top 10 kapiel a manželkyna druhá najobľubenejšia. Aby sme to to upresnili dali sme 59 Eur za lístok (118 Eur) preto, aby sme prisli na Black Stone Cherry nie na Alice Cooper.

Takže pre nás a ostatných fanúšikov Black Stone Cherry organizátor absolútne zničil zážitok.

Informoval som Octopus Promotion, že budem písať tento článok a požiadal som o oficiálne vyhlásenie k tomuto fiasku. Tu je ich odpoveď:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Koncert Alice Cooper v Bratislave prilákal 3300 platiacich návštevníkov a po konzultácii s produkciou kapiel a bezpečnostnou službou sme navrhli a postavili 4 vstupné koridory do haly Incheba Expo v Bratislave. Dva v hornej časti C 1.1 a dva v dolnej C 0.1. Plánované otvorenie brán o 19:00 sme, žiaľ, kvôli komplikáciám počas zvukovej skúšky stihli s 15-minútovým oneskorením. To spôsobilo dlhšie čakanie a rady pri vstupe. Situáciu sme sa snažili riešiť operatívne osobným informovaním ľudí a rovnomerným vpúšťaním oboma vchodmi, ako aj posilnením personálu na vstupe. Na kontrole vstupeniek sme mali okrem SBS priamo 5 vlastných pracovníkov, ďalších 6 usádzalo hostí, aby sa predišlo nedorozumeniam v hale. Žiaľ, čakanie bolo napriek opatreniam dlhšie ako sme predpokladali, čo nás mrzí. Dlhšie čakanie mohlo mať následok, že všetci návštevníci nemuseli stihnúť celý koncert predkapely. V čase začiatku vystúpenia Alice Coopera už boli všetci dnu a nikto nikde nečakal. Za prípadné nepríjemnosti sa týmto úprimne ospravedlňujeme."

Požiadal som o vyhlásenie aj Incheba Expo Arena Bratislava ale moju korešpondenciu
odignorovali.

Avšak v minulosti som bol na koncertoch v Expo Aréne a nikdy nebol problém s kapacitou, alebo s frontami pred vstupom. Takže môj osobný názor je, že tam problém nenastal.

Update 19.09. S vydaním článku som čakal 24 hodín na odpoveď všetkých strán. Odpoveď od Incheba Expo Arena som nakoniec dostal hodinu po vydaní článku (ospravldlňujem sa im, že som ho v dobe publikovania nezahrnul, avšak ešte som ho v tej dobe nemal k dispozícii):

Incheba ako prenajímateľ priestorov nezodpovedá za organizáciu uvedeného podujatia.

S otázkami ohľadne personálneho zabezpečenia vstupov Vám preto odporúčame obrátiť sa na organizátora koncertu

Na druhý deň po koncerte som žiadal Octopus Promotion o 50% vrátenie peňazí. Ponúkli mi 2 x 10 Eur kredit na ďalši koncert čo som odmietol. Je to podobné ako kúpiť si lístok do kina a keď kino pred premietaním vyhorí, tak Vám ponúknu 16% z ceny lístka na iný film. Jednoducho to nie je vhodná náhrada skôr výsmech do tváre typu: "Ano chyba je na našej strane, ale nezaújma nás, že si nedostal za čo si si zaplatil."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pozrite, nechcem týmto článkom kydať na Octopus Promotion. Som im vďačný, že v minulosti zorganizovali viacero koncertov mojich obľúbených menej známych kapiel, ktoré by sa na Slovensko nedostali. Posledne som bol cez nich na koncerte Parkway Drive v Bratislave a aj keď koncert nebol to čo bol v ten istý rok v Prahe, bolo super.

Som im vďačny, že komunikovali so mnou o tomto probléme a boli uprimní. Veľa promotérov by nezareagovalo na moje emaily a musel by som to riešiť osobne v ich kancelárii.

Celá moja pointa je, že malé koncertly im idú super. Pri Alice Cooper si na seba zobrali príliš veľké sústo, nezvládli to a teraz to nechcú adekvátne riešiť.

Takže čitatelia budte obozretní, keď niekde uvidite logo chobotnice
Octopus Promotion, malé koncerty ano, tie väčšie radšej ostante doma a
pozrite si obľúbenú kapelu zo živého záznamu.

Link na event diskusiu na FB

Obrázok blogu
Tomas Valent

Tomas Valent

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Web Developer a software architect pre Pobble (UK) , remote-worker, milovnik rockovej a metalovej hudby. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu